Enään viisi päivää Carrington Eventiin. Tässä hieman pelinjohdon viimehetken infoa pelaajille

Pregame ja saapuminen alueelle

  • Perinteinen pregame järjestetään perjantaina illalla Hanalan kylässä.
  • Pelialueen tutkiminen perjantaina on kiellettyä, ellei erikseen niin ole sovittu pelinjohdon kanssa.
  • Siviilit voivat siirtyä kylään jo perjantaina, joskin heidän tulee käydä ilmoittautumassa lauantaina Hanalassa.

Varusteet

  • Ghillie-puvut ovat sallittuja vain armeijalle
  • Armeija-osapuolella tulee käyttää digitaalisia maastopukuja, kuten marpat, atacs-, cadpat, digital desert jne..
  • Multicam-kuvio on sallittu vain kapinallisille.
  • Kapinalliset eivät saa käyttää digitaalisia kuvioita. 
  • Kapinalliset saavat soluttautua siviilien sekaan.

Kuulat

  • Pelinjohto tarjoaa pelaajille kuulat(pl. 8mm ja 0,4g). Omien kuulien tuominen on ehdottomasti kiellettyä. Jos tuot peliin omat kuulat ja käytät niitä tietoisesti niin peli loppuu osaltasi siihen.
  • Tavallinen pelaaja saa kantaa 300 kuulaa lipastettuna
  • Tulituki saa kantaa 1000 kuulaa lipastettuna
  • Jokainen pelaaja saa kantaa 300 kuulaa pussissa (eli jos et ole tulituki niin saat kantaa max. 600 kuulaa mukanasi)
  • Tämän lisäksi kuulia voi kuljettaa myös peltisissä pelinjohdon tarjoamissa ammuslaatikoissa niin paljon kuin laatikkoon saat mahtumaan.
  • Kapinalliset ja armeija saavat omat kuulansa osapuoltensa komentajilta. Rosvot ja siviilit sekä muut osapuolet saavat kuulansa ilmoittautumisen yhteydessä.

Lääkintämiehet

  • Ainoastaan armeija-osapuoli saa käyttöönsä lääkintämiehiä
  • Lääkintämies saa kantaa max 10. harsoa kerrallaan ja parantaminen kestää 2 minuuttia.
  • Siviileillä on erikseen lääkäri kylässä

Ilmoittautuminen

  • Ilmoittautuminen tapahtuu Hanalan kylässä, josta osapuolet siirtyvät ilmoittautumisen jälkeen omiin aloituspaikkoihinsa.
  • Kapinallisien ilmoittautumista koskevat yksityiskohdat on lähtetty ko. osapuolen pelaajille sähköpostitse. Kapinalliset eivät siis ilmoittaudu Hanalassa. Jos et saanut niin tiedustele info@ehasa.org

Sääntömuutoksia

  • Kyläläiset sekä rosvot saavat ottaa "isot aseet" mukaan, mutta ne pitää luovuttaa pelinjohdolle ilmoittautumisen yhteydessä säilytystä varten. Aseen voi lunastaa pelissä aselapulla, mitä voi esim. ostaa pelirahalla tai hankkia muita keinoja käyttäen. 
  • Sama sääntö pätee myös lisälaitteisiin(tähtäimet, asevalot, äänenvaimentimet, etukahvat jne..) niille osapuolille joilla laitteet ovat kiellettyjä. Ostaessasi vaikkapa asevalon saat käyttöösi automaattisesti ris-kiskon, eli et voi ostaa pelkkää ris-kiskoa aseeseesi.
  • Punakeltainen huomionauha merkitsee ei-pelillistä objektia.

Muuta infoa

  • Ruokailu-option voi vielä varmistaa itselleen 5€ hintaan sähköpostitse. Näillä näkymin tulemme tarjoilemaan lämmintä nakkikeittoa molempina päivinä. Ruokaa voi myös ostaa pelirahalla Korkkilan kaupasta niin kauan kuin sitä riittää.
  • Yöpyminen tapahtuu pelialueella teltoissa omien osapuolten tukikohdissa. Korkkilan kylä on rauhoitettu 03:00-10:00, minkä aikana kylässä taisteleminen on kielletty. Suosittelemme hommaamaan kenttäsängyn tai edes makuualustan. Aiemmasta poiketen kapinalliset saavat ottaa omat teltat peliin. Telttojen tulee olla tumman värisiä. (Ei näin)
  • Olemme luoneet osapuolille omat foorumialueet, jos et ole jo rekisteröitynyt foorumeillemme ja pyytänyt oikeutta oman osapuolesi alueelle niin tee se nyt viimeistään. Lisätietoa

Uudelleensyntyminen

  • Jokaisella osapuolella on omat uudelleensyntymisalueet. Et voi uudelleensyntyä toisen osapuolen alueella
  • Uudelleensyntyminen tapahtuu 30 minuutin välein XX:00, XX:30
  • Kapinallisilla on käytössään ns. kenttärespoja. Kenttärespan voi tuhota repimällä sen päälle jätetyn "kenttärespa"-lapun, minkä jälkeen kenttärespa tulee käydä uusimassa.

Korkkilan kylä

  • Siviilit voivat ottaa omia jatkojohtojaan/valaisimiaan kylään. Kylässä on vedetty sähköt isoimpiin rakennuksiin, mistä verkkoa voi jatkaa myös omiin rakennelmiin. Meillä ei ole kovin paljoa johtoja/valaisimia jäljellä, minkä vuoksi on enemmän kuin toivottavaa jos siviilit ottaisivat omia viritelmiään mukaan.
  • Kylässä on useita palveluita, kuten baari(http://ehasa.org/forum/viewtopic.php?f=43&t=2776), casino(http://ehasa.org/forum/viewtopic.php?f=43&t=2795), kauppa, mekaanikko, lääkäri jne.

Pelin juoni ja tehtävät

  • Pelin juoni tulee paljastumaan pikkuhiljaa pelin edetessä. Kannattaa pitää korvat ja silmät auki ja tutkia kaikkea mahdollista. 
  • Armeijan ja kapinallisten tehtävistä vastaavat ko. osapuolten komentajat. Siviilit voivat suorittaa tehtäviä kylän ilmoitustaululta ja eri hahmojen kautta(kuten pormestari/baarimikko jne..). Voit myös itse "luoda tehtäviä" esim. palkkaamalla rosvot hankkiutumaan eroon vaikkapa ärsyttävästä kyläläisesta :)
  • Kylän pormestari: Jere Vainio
  • Kylän poliisipäälikkö: Pasi Lintunen
  • Armeijan komentaja: Jesse Suokas
  • Kapinallisten komentaja selviää pelin aikana
  • Rosvopäälikkö selviää pelin aikana
     

Nähdään pelissä!

info@ehasa.org
0400232630 (Ehasa ry)


Palaa takaisin