Osapuolet

Siviilit

Siviilit koostuvat Carrington Eventissä selvinneitä ihmisiä, jotka pyrkivät takaamaan oman ja läheistensä turvallisuuden erilaisia uhkia vastaan.
Taatakseen turvallisuutensa ja selviytymisen siviilit käyvät mm. kauppaa muiden kanssa.

10% airsoft

90% larp
  • Osapuoli on avoin kaikille
  • Siviilikylässä on runsaasti erilaisia palveluita.
  • Kaikista vapain osapuoli, sillä siviilinä voit tehdä mitä haluat: työskenellä pormestarille, tukea kapinallisia, perustaa oman liikeyrityksen jne..
  • Siviiteltat erittäin toivottuja kylän alueelle
Vahvuus 35
Tukikohta Korkkilan kylä(sähkö,vesi,wc) ja Ex-tuoppia(vesi)
Vaatetus Paikallisilla vaaleat ja siistit siviilivaatteet. Osapuolella ei ole minkäänlaisia taistelu- tai sotilasvarustusta.
Aseistus Metsästysaseet, pistoolit, haulikot, pienet konepistoolit (ainoastaan kivääreissä saa olla optiikkaa)
Tehtävät pelin alussa
  1. Selviytyä,
  2. suorittaa tehtäviä itsenäisesti,
  3. käydä kauppaa
Huom Siviileiden "johtaja" on pormestari. Käänny siis pormestarin puoleen jos sinulla on kylässä ongelmia.
Erityistä Siviilit saavat toimia täysin vapaasti pelissä. Siviilit voivat tehdä tehtäviä esim. pormestarille, kauppiaalle, mekaanikolle jne. rahaa/muita palkintoja vastaan.

Poliisi

Rikollisuuden ja levottomuuksien lisääntyessä kylän pormestari päätti perustaa ns. poliisivoimat kylään. Pian muurin rakentamisen jälkeen tehtävät laajenivat radikaalisti ja poliisista tulikin ns. kylän oma pieni armeija, joka ei vain vastannut kylän turvallisuudesta vaan myös suoritti pormestarin omia projekteja.

20% airsoft

80% larp
  • Osapuoli on avoin kaikille
  • Siviilikylässä on runsaasti erilaisia palveluita, joista myös poliisi pääsee nauttimaan.
  • Kurinalainen osapuoli.
  • Siviiteltat erittäin toivottuja Poliisiaseman alueelle kylään
Vahvuus 10
Tukikohta Korkkilan kylän poliisiasema(sähkö,vesi,wc)
Vaatetus Mustat vaatteet, kevyet kantolaitteet
Aseistus Pistoolit, haulikot, konepistoolit. Optiikka ja muut lisävarusteet sallittuja.
Tehtävät pelin alussa
  1. Kylän muurin vartiointi,
  2. kulunvalvonta kylän porteilla,
  3. kylän turvallisuuden ylläpitäminene,
  4. erilaisten erikoistehtävien hoitaminen
Huom Poliisi-osapuolen toiminta on kurinalaista. Poliisin ensisijainen rooli on turvata kaupunkia.
Erityistä Ei niin runsaasti vapauksia, mutta hienoja tehtäviä: vankien kuulustelut, rosvojen kiinniotot jne.. Poliisia johtaa pormestari.

Armeija

Armeijan toiminta perustuu sotilaalliseen voimaan sekä kurinalaisuuteen. Viimeaikaistan levottomuuksien ja kapinaliikkeen vahvistumisen myötä armeijan läsnäolo alueella on lisääntynyt ja armeijan sotilaita on liikuskellut alueella yhä enemmän etsimässä kapinallisten leiriä ja suorittamassa tiedemiesten kanssa erilaisia kokeita.

60% airsoft

40% larp
  • Osapuoli on avoin kaikille
  • Lisätietoa-kenttään mahdolliset ryhmätoiveet
  • Ei omia siviilitelttoja. Poikkeustiedustelut sähköpostitse
Vahvuus 40
Tukikohta Hanala(sähkö,vesi,wc)
Vaatetus Digitaaliset maastoasut. Vihreäsävy-suositus
Aseistus Kaikki mahdollinen sotilasaseistus mitä on
Tehtävät pelin alussa
  1. Valvoa aluetta(Ei kaupunkeja),
  2. taistella kapinallisia (kaikkia jotka toimivat armeijaan vastaan) vastaan,
  3. suojella ja avustaa tiedemiesten tutkimuksia,
  4. valvoa omaa tukikohtaa
Huom Armeija-osapuolen toiminta on kurinalaista, minkä vuoksi toivomme pelaajilta kykyä toimia ryhmässä.
Erityistä Armeijalla on pelissä parhaat resurssit, sekä mahdollisesti ajoneuvoja omassa käytössään.

Kapinalliset

Kapinalliset koostuvat "entisistä siviileistä", jotka raivoistuivat valtion kyvyttömyydestä korjata Carrington Eventin aiheuttamia vaurioita. Tämän seurauksena kapinalliset päättivät ottaa tehtäväkseen puolustaa yksilön vapautta ja aiheuttaa mahdollisimman paljon vahinkoa armeijalle.

50% airsoft

50% larp
  • Osapuoli on avoin kaikille
  • Kapinallisilla on tukikohta salaisessa paikassa ja useita telttoja, missä kapinalliset yöpyvät
  • Kurinalainen osapuoli.
  • Ei omia siviilitelttoja. Poikkeustiedustelut sähköpostitse
Vahvuus 50
Tukikohta salainen(vesi)
Vaatetus Ei-digitaaliset maastoasut, siviilivaatteet (osapuolen pelaajat voivat soluttautua siviileiksi)
Aseistus Rynnökkökiväärit ilman ris-kiskoja/optiikkaa, tarkkuuskiväärit optiikalla, pistoolit, haulikot jne..
Tehtävät pelin alussa
  1. Puolustautua armeijalta,
  2. tukikohdan rakentaminen,
  3. häiritä armeijan toimintaa alueella,
  4. oman salaisen tavoitteen saavuttaminen ;)
Huom Kapinalliset-osapuolen toiminta on kurinalaista. Kapinalliset yöpyvät pelinjohdon toimittamissa pj/suur -teltoissa omassa tukikohdassaan
Erityistä Jonkin verran vapauksia ja hienoja tehtäviä: Vangiksi jääneiden sotilaiden kuulustelu, hyökkäykset armeijaa vastaan ja muu armeijan häirintä.

Varkaat

Varkaat on siviiliväestöstä koostuva rikollisjoukko, joka pyrkii kasvattamaan valta-asemaansa Korkkilassa ja koko lähiseudun alueella. Varkaat perinteisesti ryöstelevät ja pitävät casinoa leirissään. Ylättäen varkaista ei kuitenkaan olla haluttu eroon, ainakaan vielä, sillä varkaat myyvät mm. tiedustelutietoa ja muita taistelevia osapuolia hyödyntäviä hyödykkeitä ja palveluita.

30% airsoft

70% larp
  • Osapuoli on avoin kaikille
  • Varkailla on oma pj-teltta Ex-tuoppiassa missä varkaat yöpyvät ja pitävät casinoaan.
  • Kuriton osapuoli
  • Siviiliteltat sallittuja kylän alueella.
Vahvuus 15
Tukikohta Ex-tuoppia(vesi)
Vaatetus Vaaleat siviilivaatteet. Sotilaalliset vaatteet kielletty. Pelinjohto toimittaa varkaille osapuolen kannalta tarpeelliset varusteet.
Aseistus Metsästysaseet, pistoolit, haulikot, pienet konepistoolit (ainoastaan metsästyskivääreissä saa olla optiikkaa)
Tehtävät pelin alussa
  1. Selviytyä,
  2. Suorittaa maksusta erilaisia hämärempiä tehtäviä esim. siviileille,
  3. kaupankäynti,
  4. ryöstely(yksilötasolla)
Huom Varkaat toimivat koko pelialueella ja suurin osa osapuolen tehtävistä suoritetaan pienryhmittäin.
Erityistä Varkaat saavat pelin aikana haltuunsa arvokasta omaisuutta, mistä kannattaa pitää hyvää huolta.

Sairaat

Muutamia viikkoja Carrington eventin jälkeen alueen väestön keskuudessa alkoi leviämään tuntematon sairaus, joka aiheutti mm. hermotoiminnan heikkenemistä. Tiedemiehet uskovat sen johtuvan auringonpurkauksen yhteydessä purkautuneesta massiivisesta UV-säteilystä. Ikävä kyllä heidän potilaansa karkasi, joten sen enempää tutkimuksia ei ole voitu suorittaa.

3% airsoft

97% larp
  • Suljettu osapuoli
  • Osapuolelle voi hakea sähköpostitse lähettämällä vapaamuotoinen hakemus.
  • Ilmainen pelimaksu, ruoka ja majoitus
Vahvuus ?
Tukikohta ?
Vaatetus ?
Aseistus Osalla aseet, osalla ei
Tehtävät pelin alussa
  1. Parantua sairaudesta,
  2. pysyä järjissään
Huom Sairaat-osapuoli tulee tutummaksi pelin aikana ja on merkittävässä roolissa pelin juoneen ja armeijan läsnäoloon liittyen..
Erityistä Kyseessä ei ole mitään liukuhihnazombeja. Sairaus toki kehittyy pelin edetessä, ellei lääkettä saada jakoon.

Muut osapuolet

Pelissä on useita "muita osapuolia"/erikoisrooleja, kuten kauppias, mekaanikko, lääkäri, poliisipäälikkö, armeijan vääpeli, baarimikko, tiedemies jne..

Tarvitsemme yhä juonen kannalta olennaisiin erikoisrooleihin pelaajia.

  • Muita rooleja luodaan tarjonnan mukaan. Esimerkkinä: koet olevasi hyvä mekaanikko ja haluat toimia mekaanikon erikoisroolissa pelin ajan. Pelinjohto tukee tätä tarjoamalla sinulle tarvikkeita roolia varten tarpeesi mukaan
  • "Osapuolelle" / erikoisrooleihin voi hakea sähköpostitse lähettämällä vapaamuotoinen hakemus.
  • Ilmainen pelimaksu, ruoka ja majoitus